2011-08-12 ? 18:39:17

Svar på kommentar!

Fick denna kommentar idag:
Denise om jobbig ponny:
Heej!
*hur gammal är Attur? 
* På torsdagar brukar väll Rebecka & Lina vara med oxå? då var det inte bara emmas träning ju, hahah :DD
IP: 109.58.242.246

Svar:
Den första frågan får du svar på vid frågestunden.
Men du, Hur kan du veta att dom ska vara med? Och desutom, jag var där för att fota emma, alltså säger jag att det är hennes träning, men det är ju lika mycket dom andras träning?
Och, skriv ditt riktiga namn! Då vi fått 3 kommentarer med samma IP nummer på rak, och ja, du skrev olika namn ;)

/ Ida
Kommentarer
Denise P

Hej, emh asså jag visste inte om Rebecka & Lina var med på träningen eller inte, det var mest det jag ville ha svar på. Mena att det inte skulle varit bara emmas träning om de var med, men vet inte ens om de va me så.. vrf får man inte skriva olika namn?

(;

2011-08-13 @ 23:13:42
Denise

Hej, jag skrev olika namn för jag tyckte de var kul, men visst heter Denise P, sorry! :*

2011-08-13 @ 23:16:25

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: