2011-08-11 ? 21:28:19

jobbig ponny

Hejsan :)

 

Kom precis hem från Emmas träning :)

Hennes syster Ida var med och hoppade på Puh också, min förra foderponny, shit va gulliga dom var! :D

Någon bild kanske kommer senare ;)

 

Innan det så var jag och red Attur, blev 15 minuter då han var alldeles för jobbig då det blåste och allt han fokuserade på vad dom andra hästarna gjorde, så jag sket i att rida, ska rida ordentligt imorgon istället!

 

Och som Emma skrev i förra inlägget, det är tack vare er som man blir glad varje gång man kommer in och ska skriva ett inlägg, det är tack vare er denna blogg växer! Utan er hade bloggen inte varit något, jag skriver för ER!


/ Ida :)

Kommentarer
Denise

Heej!

*hur gammal är Attur?

* På torsdagar brukar väll Rebecka & Lina vara med oxå? då var det inte bara emmas träning ju, hahah :DD

2011-08-12 @ 18:15:31

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: