2011-09-18 ? 11:45:19

Tillbaka! ;)

Hey!
Nu när ändå Olivia och Emma är tillbaka så kommer jag väl också tillbaka ;)
Inte så jätte mycket har hänt sen sist!
Attur har slutat testa mig nu, så nu går han super fint!
Även börjat hoppträna, första gången stannade han 7 gångar och var inte riktigt med på noterna!
Men vi kör med nya tag!
Har även köpt ett nytt träns, lila! ;)
Och så ska jag börja rida en annan häst 1 gång i veckan nu, då ponnyns ägare tyckte han blivit stel och så, då det är en 7 åring som rider honom just nu, så nu ska jag dressyra på honom 1 dag i veckan ;)
Och ponnyn är ju självklart lilla Puh! Gud vad jag saknat den ponnyn! ;)
För er nya läsare så var puh min foderponny under oktober till juni! och innan det var jag skötare på honom 3 dagar i veckan, så jag red honom under 1 års tid, började den 14 juni då jag red honom första gången! 2010 då.
kommer fortsätta uppdatera på min andra blogg, ponnyhd men nu kommer jag uppdatera här med ;)

/ida


nya tränset

första hoppträningen!
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: