2011-09-17 ? 10:17:03

Bröjar blogga igen!

Saknar faktiskt att blogga så hade tänk börja uppdatera här när jag har tid/lust. Ska höra med dom andra om dom vill fortsätta, annars får jag helt enkelt blogga själv :)

Idag ska jag rida ut en runda med Ange. Har inte ridit på 2dagar då hon inte fick ha bett i munnen för tandläkaren hade varit och fixat hennes tänder.
Det första tandläkaren sa när jag kom "Riktigt snygg ponny, fint huvud har hon. Många ponnyer brukar se ut som ponnyer men denna ser ut som en liten storhäst". Man blir alltid lika glad :')

Förövrigt har allt gått super bra med Cindy. Dressyrträningarna har gått helt amazing och när jag ridit ut har jag mest ridit lite "western". Långa tyglar och höll bara med en hand. När jag red "western" tränade jag mycket galoppfattningar från halt och det räckte det jag nuddade henne med skänklen så lyfte hon fram och bara sköt iväg med bakbena. Haha, taggade ponny!
Riktigt härligt var det och det kändes som vi flög :D


Kram Olivia :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: