2011-09-17 ? 14:49:17

Jag är tillbaka!

Blev så sugen att börja blogga här igen när Olivia började, så nu kör vi! Exakt en månads uppehåll har jag haft, dock har jag småbloggat lite här under tiden.

När jag lämnade er så hade jag och Clara precis avslutat vårt ridläger. Det var ett par roliga dagar, mycket skratt och skoj. Sen några dagar senare började skolan, och nästan allt gick tillbaka till det normala efter ett härligt sommarlov. Det blev en ganska lugn period för Fendi i början, men nu i September har vi börjat träna ordentligt. Vi har ridit ut långa, härliga rundor och bara fokuserat på att ha kul och få fram framåtbjudningen. Igår red jag och Julia ut i solnedgången, och det var nog det bästa ridpasset hittills. Fendi bara flög fram hela rundan, och jag satt på hans rygg och log som en dåre. Vi har fortfarande inte hittat formen riktigt, men det kommer.

På måndag blir det första träningen för vår del. Dressyr i Stackebo (där jag rider på ridskola) står på schemat, och jag är supertaggad. Tanken var att han skulle följa med förra måndagen, men det blev inte av pga olika anledningar.

Men nu ser vi fram emot en underbar höst tillsammans, vi ska försöka få så mycket gjort som möjligt innan vintern kommer!


Har tyvärr inga nya bilder att bjuda på, men det ska det bli ändring på från och med nu!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: