2011-10-20 ? 12:44:19

Cindy

Känner att jag måste ta och damma av bloggen och uppdatera lite här !
Allting är som vanligt med Cindy. Har börjat hoppträna henne lite för Angelica vilket går sådär. Cindy är duktig och hoppar fint men jag är väldigt osäker.
Dressyren går också riktigt bra. Cindy har så fina galoppfattningar att man nästan blir rörd varje gång  jag fattar galopp ! Så duktig ponny !
Håller på att lära mig Lc2 och har ridit igenom det nån gång. Planerar att träningstävla i dressyr snart.

Själv mår jag inte så bra. I lördags fick jag åka in akut till sjukhuset då jag hade så int i bihålerna att jag inte visste vart jag skulle bli av. Hemskt var det och jag spydde så ont jag hade. Det visade sig att mina gångar till bihålerna hade svullnat igen. Så tar medicin nu och om det inte har hjälp på en månad ska jag kanske opereras.

Min lilla Cinderella !







Kram Olivia :)





Kommentarer
Emma

Så fin polle

2011-10-20 @ 13:03:23

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: