2011-07-25 ? 21:53:53

Olivia & Cinderella

Hej och välkomna till våran blogg!

Jag heter Olivia Wendel och är 13år gammal. Jag bor i perstorp som ligger i skåne. Mina intresse är djur, kompisar och fota. Jag har ridit i nästan hela mitt liv och har tidigare tagit hand om två ponnyer. Men i april 2010 köpte jag en egen liten ponny.

Cinderella eller Cindy som hon kallas är en 4årig Sv.Ridponny på 139cm i mkh. Cindy har mycket arab i sig och är väldigt smäcker och känslig. Cindy har ett otroligt bra pyske och är väldigt intilligent. Jag vill uppleva det mesta men dressyrbanan är där jag och Cindy kommer vara mest. 
Cindy har ett väldigt fint steg och hennes pappa Gullabos Heptan RNF 169 fick 989 på steget!

Jag håller även på med något som heter Natural Horsemanship och vill hitta harmoni mellan mig och min häst. 


Kram Olivia :)
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: