2011-07-30 ? 20:42:12

Dressyrlektion

Hej :')

Red lektion idag, värmde upp och sen kom Sara ned.
Tränade  först lite skänkelvikningar i skritt, sen på övergångar mellan skritt och trav och ökningar i trav och samlad trav.
Sen så galopperade jag en kortsida och sen trav, och sen in på en volt och sen ut och galoppera på kortsidan och sen in på volten igen och få honom böjd och i en lugn trav.
Och sen på slutet travade jag honom i en låg form i serpentinbågar.
Han var suuuuuper snäll! Han gick kanonfint hela passet! :'D
Sen drog jag hem, var hemma en stund och då bestämde jag, pappa och min syster att vi skulle åka båt, så det gorde vi, vi åkte ut till en ö och badade, det var SVIN kallt! fast till o med pappa badade! ;)
sen så låg vi o sstekte i solen och sen drog vi hem ;)
Och nu på kvällen drog jag och mamma o syrran till mitt "sommarjobb" jag vattnar blommor xDD men jag började iaf, med en vattenslang med såna här grej så att man kan ändra trycket i den, och då ville syrran prova, så det fick hon, sen när jag inte såg började hon spruta på mig så jag blev helt genomblöt! sen sprang hon runt och jagade mig med den, haha! :D



Super rolig dag iaf, en riktig sommarlovs dag!
Kram Ida :)
Kommentarer
A N G E L I J N A

din blogg är underhållande :)

2011-07-31 @ 06:07:01
URL: http://angelijnas.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: