2011-08-13 ? 11:45:15

Svar

Svar på era frågor :)


* Era drömmar ? :)
Hm, min dröm är väl att flytta till en fin liten gård och köpa fler hästar.

* Era mål ? :)
Mitt mål är att snart börja träningtävla i dressyr med Cindy.

* Meningen med livet, vad tror ni det är ?
Vägen till sina mål.

*vad kostade era hästar ?
Nämner inte pengar i bloggen!

* Vad är erat bästa minne med era hästar?
När jag red ut en mysig skogsrunda på midsommaren.

* Hur länge har ni haft era hästar?
Jag har haft Cindy i 1år och 4månader.

* Har ni haft någon annan egen häst innan ni skaffa den ni har nu?
Nej, Cindy var min första häst, innan henne tog jag hand om några privathästar.

* Red ni på ridskola innnan ni skaffa egen häst? Isåfall , hur länge red ni på ridskola?
Ja, jag red på ridskola till jag var 7år. Sen fick jag min första privatsköthäst. Jag började på ridskolan vid 2-3år åldern.

*Eran favoritmat, film, bok?
Pizza, I am number four, har ingen speciell favoritbok.

*Det bästa med era ponnyer och det mindre bra? (:
Det bästa med Cindy är att hon har ett så bra pyske. Det mindre bra är väl att hon är tjurig med mat. Cindy är jätteokomplicerad så det finns inte så mycket negativt med henne.

Kram Olivia :)
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: