2011-08-10 ? 21:01:32

Stefan och Krister

Gud vad bra ridningen gick idag :D
Red inne i ridhuset fö det ösregnade. När jag tog tyglarna och rörde på handen började hon direkt söka sig neråt. Gjorde mycket volter och serpentinet. Hon gick lika fint i traven och det räckte att jag tog och rörde lite i henne om hon höjde huvudet. Hon hänger heller aldrig i tygeln vilket är skönt och om hon skulle göra det vet jag exakt hur jag ska göra om hon någongång skulle göra det. Det har aldrig varit så roligt att rida som idag och är verkligen super glad över att vi kommer över "tröskeln" :)

När jag kom tillbaka lekte jag lite med henne i hagen. Hon gick över lite träd som hade min pappa hade fällt och följde efter mig. Jätteroligt hade vi :)

Nu ska jag se film sen sova. Imorgon åker vi till Falkenberg och kolla på "Stefan och Krister" :)

Kram Olivia :)
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: