2011-08-19 ? 20:20:17

Statistik

Cindy var ganska okoncentrerad ocg jobbig idag. Först vart hon seg och ville inte gå framåt och sen blev hon väldigt pigg och gick och taktade och ville bara rusa. Det kändes som hon "sprang ifrån" mig i traven. I skritten vart hon seg och sur. I galoppen gick hon hysat men ville ruda lite. Låt henne springa av sig lite så släppte tyglarna och fy vad hon längde steget och ökade :)

När jag om tillbaka tog jag lite salva på Cindys sår på benet. Sen stod jag och myste massor med henne medan jag pratade med Ange. Hon stod med huvet inborrat i mina armar :')!

Statistiken ökar igen :D

Kram Olivia :)

Kommentarer
denise

Hej söt häst!

Men vem är Ange?

Kan du lägga in en bild på den?



kramar =D

2011-08-20 @ 20:35:07
Kajsa

Fin bild!:D



Hur gammal är hästen ?:)

2011-08-21 @ 13:54:52
URL: http://kajssat.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: