2011-08-05 ? 22:20:29

Ryttarefest

Har varit med Emma hela dagen. Först fixade vi med alla hennes djur. Sen åkte vid fyrhjuling till en riktigt vacker sjö, vi satt på en sten och pratade en stund. Sen påvägen hem hoppade kedijan och det började ösregna så vi var inte så glada.

På kvällen stack vi till ridskolan för det var ryttarefest. Det var bara 4 familjer och jag kände alla, supermysigt! Vi körde tagen, kurra gömma och typ brottade ner dom små barnen. Vi hade jätteroligt och vi var ett jättehärligt gäng! Är iaf jättenöjd med dagen och det var längsen jag hade så roligt! :D

Nu ska jag dricka en kopp te sen sova, är svintrött :)

Gonatt!
Kram Olivia :)
Kommentarer
Emma Ehnberg

Hej!

Roligt att du hade kul :)

Det måste göras om :D<3

Känns också skönt att du fick ett bra intryck av mina andra kompisar :) <3

Många kramar Emma Ehnberg <3

2011-08-06 @ 12:32:10

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: