2011-08-19 ? 15:21:03

Ridningen igår ! :)

Hejsan :)

Orkade verkligen inte uppdatera igår, var sjukt trött och ja, helt döööd..
Men ridningen igår gick hemskt, han var stel, hispig och galet pigg, sparkade bockut en gång, riktigt högt..
Men får hoppas det går bättre idag, ska iväg till stallet snart :)
Slutade skolan vid 12,40 och drog direkt till norrtälje med evelina och desirée i min klass och tog halv 3 bussen hem! :) Tar cirka 20 min hem :)

Uppdaterar mera ikväll och i helgen med bland annat filmer och sånt :)
Tipsa gärna om ni vill att jag ska skriva om något speciellt! :)
/ Ida :)


jag och otto för 3 år sedan, jag var 11 år.

jag och puh för 4 månader sen! Jag var 14 ;)


Kommentarer
christel

Vart har puh tagit vägen? =)

2011-08-19 @ 19:55:20
URL: http://ponnylycka.blogg.se/
Anonym

tycker du sitter bättre, har mer kontakt med hästens mun och rider bättre ;D

2011-08-20 @ 17:28:39

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: