2011-08-03 ? 10:04:13

Planer

Eftersom jag (äntligen) kommer hem på fredag så ska jag sätta igång med Fendis träning igen. Han har haft lite halvt sommarvila sen förra måndagen, vilket behövs då och då. Vilan är faktiskt lika viktig som träningen, särskilt för unghästar. Tänkte dela med mig lite av min "plan", även om den säkert inte kommer hålla.

Fredag - lite repetition av det vi gjort innan, longera + rida själv.
Lördag - vila från ridningen, lite ledarskapsövningar osv.
Söndag
- rida själv, prova lite trav igen
Måndag - vila
Tisdag - vila, ledarskapsövningar osv.
Onsdag-Söndag/Måndag - mitt och Claras "ridläger"!
mer planer för ridlägret kommer senare!

/ Emma



clara och well done!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: