2011-08-07 ? 23:33:45

Pengarpengarpengar

Det är typ det enda jag tänker på för tillfället. Tjänade i alla fall ihop lite över 800 kr idag, men de kommer snart ryka då jag har spanat in en del saker på hastnet.se. Ni får snart se dom här på bloggen om det blir köp! Ska försöka spara pengarna sen dock, så man kan köpa något större någon gång!

Just det, tänkte lägga ut en liten annons här:


Någon som är sugen på min Mountain Horse Supreme High Rider?
De är i storlek 39 (små i storleken, har 38 i mina tretorn tex.)
De är supersköna! Lättskötta och underbara att använda.
Skafthöjd är Short och vidden är Regular. De är i bra skick.
Nypris 3700 kr, mitt pris 2500 kr. Köptes på GBG Horse Show i år.
Har även ett par stigbyglar som tillhör stövlarna, (inte de på bilden)
dessa kan jag sälja för 300 kr. (Nypris 800 kr) [email protected]

/ Emma
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: