2011-08-17 ? 21:28:04

Min framtid på bloggen!

Hejhopp!
Jo, det har blivit uppdatering från oss alla i bloggen, och ja, ni kan ju läsa deras inlägg om hur dom tänker göra!
Riktigt träkigt att Becka slutar och Emma pausar, men vi hoppas riktigt att Emma sen kommer tillbaka hit efter sin paus!
Men över till mig, jag börjar nu 8an imorgon, jag har en unghäst att ta hand om.
Och jag måste satsa på plugget nu, då jag var väldigt slapp förra året, och det märktes ju sen på prov.
Men iår tar jag ikapp allt och ska senare komma in på ett gymnasium där jag kan få mitt drömjobb, men jag har ju 9an kvar sen också ;)
Jag tänkte först ta en bloggpaus, men sen tänkte jag på hur mycket jag älskar det hr, att skriva ut mina tankar, att skriva för er om hur det går med Attur, ni får lixom följa våran utvecklig till toppen!
Så jag stannar! Jag bloggar på kvällarna endast, då jag går i skolan och sen har jag stallet och sen plugg, men om jag orkar på kvällen drar jag in ett tidsinställt inlägg till dagen efter!
Men på helgerna kommer jag uppdatera för fullt och så! Ska också försöka få in lite mera intressanta inlägg!
och som olivia sa, vi är PONYCAF och kommer alltid vara det! Detta är bara början på bloggen.
Jag kommer uppdatera så mycket jag kan!
Kram ida! :)
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: