2011-08-17 ? 21:46:34

Lucia

Jätteroligt att Ida fortsätter och samma som Ida hoppas jag verkligen att Emma kommer tillbaka! :D

Just nu är det full rulle hemma. Har inte förberätt något till skolan imorgon. Inget skåplås, inget pennskriv m.m så känner mig ganska oförberädd till skolan imorgon. Jaja, mamma ska köpa lite saker imorgon och första skoldagen jobbar vi ju inte så mycket :)

Idag har jag och min familj varit och kollat på en häst vid namn Lucia. Lucia är F.2008 och är efter en av världens bästa hopphästar Cartier. Super härlig häst var det med ett riktigt fint steg! :D

Imorgon ska jag nog rida en runda i skogen. Blir mycket att flytta henne från skänkeln och lite tempoväxlingar!

Nu får jag fortsätta fixa med allt till skolan :)!

Lucia :)


Hon är så lik Cindy tycker jag!

Kram Olivia :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: