2011-08-06 ? 10:28:22

Lördag

Usch vad tiden går fort! Vi är redan en bit in i augusti, och snart börjar skolan igen. Fast jag längtar faktiskt lite. Det ska bli kul att träffa alla kompisar igen! Men nog pratat om det, det är hästar det handlar om här!

Idag ska jag faktiskt rida ut på Fendi för första gången! Om allt går som det ska det vill säga. Det verkar som att det blir tillsammans med Julia (stallägarens syster) och Aladdin. Håll tummarna för att det går bra! Idag ska jag även försöka hinna med att träffa en kompis också, vet inte när/hur/var än dock.

Och just det, imorgon ska jag jobba på crossbanan, så det blir inte mycket uppdatering från min sida. Ska vara där vid 6 på morgonen och det lär bli en heldag.

/ Emma


en bild från igår! vet inte om det kommer fler, de blev rätt dåliga.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: