2011-08-07 ? 21:49:15

Jag lever!

Fast det är knappt. Såhääär trött just nu, fast smarta jag kommer ju såklart på den brillianta ideen att vi ska "lana" idag. Så nu sitter jag och några kompisar framför våra datorer och nördar oss. Skoj! Får se hur lång tid det tar innan jag däckar haha!

Imorgon blir det stallet förhoppningsvis. Ärligt talat så har jag inte haft så stor lust att åka dit i helgen, så jag har haft några extra lediga dagar. Men snart blir det bättre, för på onsdag kommer Clara och Danne! Då blir det mini-ridläger för hela slanten, och jag och Clara har planerat endel roliga saker vi ska göra. Bland annat så ska vi ta fina bilder på oss tillsammans med våra hästar! Har inga såna "finbilder" på mig och Fendi än ju!

Nu ska jag fortsätta mitt nördande, vi hörs!

/ Emma


saknar dig så mycket att det gör ont, vila i frid winkeldorps fleur! <3
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: