2011-08-12 ? 14:39:47

Hej igen

Jag och Clara kom precis hem från stallet. Mamma håller på att laga mat till oss, så jag passar på att blogga lite. Ska även fixa dagens skörd av ridbilder! Vi red som sagt på åkern, jag först på Fendi. Det gick väl sådär. Han orkar inte riktigt hålla traven och galoppen ibland, men det kan ha att göra med det halvojämna underlaget också. Han fattade galoppen i alla fall, och det var det enda jag ville få ut av passet. Sen red Clara på sin lilla Danne också. Det såg jättefint ut, och Danne verkade vara pigg och glad av att få busa lite på åkern.

Nu ska jag börja med bilderna, de kommer strax upp här!

/ Emma
Kommentarer
william

fin header:D

Vad tycker du om mina Cykelbilder:D?

2011-08-12 @ 15:19:32
URL: http://cookieboy.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: