2011-08-12 ? 11:01:41

Gomorron!

Jag har dock varit vaken i en timme eller något. Det var så jäkla varmt i mitt rum så jag kunde inte somna om. Aja, jag och Clara har precis ätit frukost och kikat på fina b-ponnys på hastnet. Endast för nöjes skull, inget köp planerat haha! ;-)

Snart blir det väl stallet antar jag. Mycket finare väder idag så det blir ridning! Vi ska nog rida på åkern, så kameran följer med. Får se om vi åker själva eller om min mamma följer med och fotar. Har dock lite beslutsångest angående Fendis outfit idag, som vanligt haha!

Sitter här och diggar till världens bästa låt sålänge, ni måste bara lyssna! http://www.youtube.com/watch?v=VpnuubCJjCU&ob=av2n !

/ Emma
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: