2011-08-14 ? 20:47:50

Full rulle :)

Har jaft full rulle hela dagen, så nu vill jag egentligen bara sova!

Gick upp vid 09 och stack till hopptävlingarna. Var med My hela dagen och vi badade med våra hundar, gav unghästarna rosetter och massa annat roligt. Många fina hästar var det och hade verkligen super roligt!

När jag kom hem sov jag 1timme sen stack jag till stallet och red ut en runda med Ange. Cindy var verkligen pigg idag och hon gick och taktade. Men påvägen hem gick hon fint i form!

Nu ska jag äta sen ska jag packa. Imorgon ska jag och några kompisar sova på höloftet hos min bästa kompis Emma. Det kommer vara det "gänget" som vi var på ryttarefesten och några till. Kommer säker bli super roligt :)


Kram Olivia :)
Kommentarer
Emma, Sara & Emelie - 3 Fotoryttare

Sv: Okej, är du nöjd med det programet? :)

2011-08-14 @ 22:16:39
URL: http://fotoryttarnas.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: