2011-08-17 ? 11:04:16

Förlåt

Jag har varit väldigt oaktiv de senaste dagarna, jag ber om ursäkt för detta! Men det är så sjukt mycket som rör sig i huvudet just nu, har tagit en del stora beslut, både om sånt runt omkring mig och även i mitt eget huvud. Imorgon börjar jag nian, och jag vill verkligen satsa på skolan detta året. Jag ska gå ut med bra betyg, och kunna komma in vart jag vill. Sen ska jag även lägga mer energi på min underbara ponny, jobba med mitt tålamod när jag rider och bli lugnare och mer noggrann. Detta är en liten del av det hela, så jag har bestämt att jag slutar blogga ett tag. Vi får se om jag kommer tillbaka, här eller någon annanstans, men nu har jag varken tid eller lust.



jag kan, jag vill, jag ska


/ Emma
Kommentarer
Rebecka

Så söt bild! :)



Förresten var gärna med i vår bloggtävling! :) http://dailyhorses.blogg.se/2011/august/bloggtavling.html Tack på förhand! :)

2011-08-17 @ 17:04:37
URL: http://dailyhorses.blogg.se/
Natelie

Snälla sluta inte!!

Jag vill följa dig och din söta häst. Inget kommet bli desamma utan dej.... :(

2011-08-17 @ 17:08:47

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: