2011-08-03 ? 14:42:41

Fendi - del 1

Eftersom de flesta av er inte känner mig och Fendi så bra, så tänkte jag fixa en liten serie om oss och vad vi har gått igenom under de få månader han har varit min.

Som sagt så köpte vi honom den 28 maj. Vi åkte rätt sent på kvällen, eller ja vid sex, men eftersom det var i Skåne han bodde så tog det ju ett tag. Vi var hemma mitt i natten, och möttes av ett underbart spöregn. Snabbt in i boxen för Fendis del, för att vänja sig lite vid sin nya miljö. Dagen efter fick han komma ut i hagen.  Han var så himla snygg i kroppen då, men då var han ju fortfarande hingst. Rundare över baken, snyggare hals/nacke osv. Han har tappat nästan allt det där nu, av en anledning jag tänker berätta senare.

Här kommer lite bilder från utsläppet.











/ Emma
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: