2011-08-05 ? 13:24:49

Dagens ridning

Var i stallet på förmiddagen och red Fendi. Jag studsade nästan upp ur sängen i morse och sen väckte jag mamma, tvingade henne att skynda sig haha! I alla fall så skjutsade pappa bort mig till stallet, så fick jag göra iordning Fendi innan mamma kom. Det började dugga lite redan då, men jag trodde det skulle gå över.

Sen så kom mamma, och då gick vi ut till åkern. Började med några varvs longering, sen hoppade jag upp. Då hade det börjat regna ÄNNU mer. Mamma gick jämte till en början, sen red jag själv. Styrningen funkade mycket bättre idag, och jag travade även lite mer. Busade även till det och tog lite galopp två gånger. Han fattade inte direkt, men efter ett tag så gick det! Duktig kille! Sen när vi kom tillbaka till stallet så ÖSREGNADE det. Hemska väder, saknar Cypern lite. <3

Kommer lite bilder sedan, de blev inte sådär jättebra pga. regnet, men det är alltid något.

/ Emma


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: