2011-08-08 ? 19:25:18

Dagens bilder

Orkade inte lägga ner så mycket tid på redigeringen, så vissa bilder är det lite konstigt ljus på. Men de blev jättefina ändå! Sen så älskar jag verkligen att det är någon som tar kort på mig någon gång, annars är det alltid tvärtom haha! Så TACK Frida för jättefina bilder!

Är jättenöjd med ridpasset också! Styrningen funkar mycket bättre i skritten och traven, och övergångarna mellan skritt och trav börjar fungera bra nu också. Galoppfattningarna är inte riktigt på den nivån, men vi jobbar på det! Idag kunde jag galoppera ett helt varv på en stor volt, supernöjd eftersom det bara var andra gången jag galopperade på honom. Han var väldigt pigg och glad i början, men i slutet blev han lite trött.








denna bilden är så jäkla fin! älskar ljuset och bakgrunden, samt att fendi ser så glad ut! <3










försöker fatta galopp, haha så jäkla rolig bild!


galopp!!




haha klockren bild!






mm, puss!


fendi och frida <3


tycker han passade bra i schabraket! (har spänt upp sadelgjorden lite, df sadeln är lite längre bak)

/ Emma
Kommentarer
clara

snyggingar :)

2011-08-08 @ 19:44:28
Ellen

Heej !

sööt häst, är det en arab?

Hur länge har du haft den ? :)

2011-08-09 @ 11:50:47

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: