2011-08-01 ? 10:00:00

Bilder från igår :)

- Tidsinställt -
Hejhopp :D
lägger ut några bilder från igår när jag red ;) Vanja har bara skickat 20 bilder och ja.. det var om bra bilderna i slutet, och dom här bilderna är från början av ridningen och då var han stel och ja, gick inte i en vidare form..
Men men, hoppas det duger så länge iaf ;)
ponnyn kom galopperandes till mig när jag ropade, kan man få en sötare ponny elle? :D
sadelgjorden ska spännas..
:)
:)
min maffiga ponni :D
söt :D
hoppas det duger med om här bilderna, dom andra kommer när jag kommer hem, lovar! :D
Kram Ida :)
Kommentarer
Kajsa

Fin häst! :D



Följa varann via bloglovin? :)

2011-08-01 @ 13:49:35
URL: http://kajssat.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: