2011-08-01 ? 16:00:00

5 saker du kanske inte visste om mig

Någraa saker ni kanske inte visste om mej ;)

* För ett år sen red jag på ridskola för att mamma inte tyckte att jag skulle ha någon häst, men det slutade med att jag snackade ihop mig med min kompis, som äger puh, och då blev det att vi tog hem honom ;)

* När jag hade Otto, var jag enormt hopprädd för att jag ramlade av honom när jag hoppade ett dike och bröt armen

* Jag är enormt blyg .. förutom med dom som känner mej :D

* Jag tycker det är skitkul att spela innebandy i skolan, men hatar att spela fotboll.

* jag tycker om att ha allting matchande, det gäller både till häst och vid stranden ;)
- tidsinställt -
Kram ida :)
jag och puh <3
Kommentarer
ellen

känner igen mig i det där med innebandyn, hatar också att spela fotboll i skolan.. riktigt fin blogg förresten!

2011-08-02 @ 18:38:13
URL: http://kingsen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: